Level 1 : Complete

15. septembra 2013, streamo, Nezaradené

Prešiel už nejaký čas, čo som písal naposledy. Udialo sa už dosť vecí a tak som sa rozhodol, že si napíšem ďalšiu stránku do svojho on-line denníka.

V prvom rade, úspešne som zakončil prvý ročník na medine! Finally! Kedže letné skúškové bolo náročnejšie, než som čakal, nespravil som všetky skúšky. Anatómia šla rýchlo, no histológia ma potrápila. Paradoxne som si ju chcel odbiť ako prvú. Moja rada : nedávajte si ju ako prvú. Ak ju nespravíte, máte zo seba zlý pocit, a musíte sa učiť na ďalšiu skúšku s myšlienkou, že ani tá nemusí výjsť. Prečo som nešiel na druhý pokus? Pretože najbližší voľný termín bol až septembri.
Každopádne, všetko som spravil a pokračujem J

Aké mám pocity? Skvelé! Teším sa na nový rok, nové zážitky a možnosti, vedomosti taktiež. Vďaka Letnému športovému kurzu (predmet na našej fakulte) som spoznal nových ľudí v ročníku, na ktorých sa už teraz teším.
Život pokračuje J